Obserwatorzy

Translate

Zapachy z Lidla - "Suddenly Madame Glamour" oraz "Suddenly Diamonds"

Na początku roku podczas zakupów w Lidlu zauważyłam zapach "Suddenly Madame Glamour". Kosztował tylko 4,99 euro, więc chętnie go zakupiłam. "Suddenly" według producenta ma być duplikatem zapachu Coco Mademoiselle, czy tak jest - nie wiem, gdyż nie znam oryginału.
Wiem natomiast, że zapach proponowany przez Lidl jest bardzo udany.


Suddenly Madame Glamour - Lidl


W złoto-białym kartoniku znajdziemy buteleczkę 50ml ozdobioną złotymi napisami.
Opakowanie jest estetyczne, robi pozytywne wrażenie.

Jestem słaba w opisywaniu zapachów, jednak wyczuwam dużo cytrusów i kwiatów. Przypadnie wam
do gustu jeżeli lubicie "dziewczyńskie" zapachy.

Trwałość zapachu jest długa, według mnie jest to cały dzień, co mnie bardzo zaskoczyło.

Za flakonik zapłaciłam 4,99 euro. Można dokupić jeszcze zestaw balsam oraz żel pod prysznic w tej samej cenie.

W Polsce za Madame Glamour zapłacimy 16,99. 
Myślę, że jest to adekwatna cena i nie zawiedziecie się.

Suddenly Diamonds

Kolejnym zapachem zakupionym w Lidlu, również za 4,99 jest "Suddenly Diamonds", który ma być z kolei odpowiednikiem "Miss Dior Cherie", ale nie jestem pewna gdzie to przeczytałam także przepraszam, jeżeli jest to błędne info.

Podobnie jak w przypadku "Madame Glamour" nie zrobie porównania do oryginału gdyż nigdy go nie używałam.
"Diamonds" opakowany jest w biały, estetyczny kartonik z napisami.

"Suddenly Diamonds" pachnie waniliowo, z nutą cytrusową. Jest to zapach bardziej wieczorowy.

Według mnie, "Diamonds" jest zapachem bardziej intensywnym niż "Suddenly Madame Glamour".
Po spryskaniu nim włosów, często czuję go jeszcze na drugi dzień po aplikacji.
Na ciele zapach utrzymuje się również długo, według mnie jest to 12-14 godzin.
Niestety nie wiem, ile kosztuje w Polsce i czy jest dostępny.


Oba zapachy przypadły mi do gustu. Są długo utrzymujące się, nie duszące, dobre i tanie.

Myślę, że wprowadzenie własnych zapachów to ze strony Lidla dobry pomysł, mam nadzieję, że rozszerzą asortyment o nowe, ciekawe warianty i że perfumy na dłużej pozostaną na ich półkach.



Używacie zapachów z dyskontów spożywczych? 

Edit: Dziękuję za duże zainteresowanie wpisem i wiele wiadomości email na jego temat. Bardzo przepraszam, ale niestety, nie jestem w stanie pośredniczyć w kupnie i wysyłce zapachów Suddenly Diamonds oraz Madame Glamour.


17 komentarzy :

  1. Ciekawią nas te zapachy, nigdy o nich nie słyszeliśmy.
    Dziękujemy za odwiedziny:);))

    Pozdrawiamy serdecznie,
    G&M

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę sobie kupić któryś z tych zapachów, aż jestem ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę lidlowskie udane zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mówi się perfumy nawet jeśli mówisz o 1 buteleczce. Nie ma czegoś takiego jak perfum.

      Usuń
    2. Dziękuję za zwrócenie uwagi na błąd.

      Usuń
  5. Mam oryginał ale zakupiłam też Suddenly,są bardzo podobne,cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. yes i like this post
    http://www.molium.blogspot.com
    http://www.beauty-rome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, kiedy Wy się wreszcie nauczycie, że nie ma czegoś takiego jak perfum. Szczególnie, że uważacie się za znawczynie tematów urodowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że policja gramatyczno-ortograficzna czuwa, szkoda, że anonimowo. Rażący błąd już poprawiony.

      Usuń
  8. Dzień dobry,

    ja używam i jedne i drugie perfumy i jestem bardzo zadowolona. Lecz suddenly diamonds jest bliźniakiem Hugo Boss Orange.
    Pozdrowienia z Niemiec.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy jest spoko, ale mnie nie powalił, natomiast Diamonds jest MEGA!! No przecudny zapach <3 jutro lece dokupic zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfumy fajne podobne zapachem, ale dla mnie za krótko się trzymają :( a nienawidzę jak w połowie dnia pachnę niczym bo często nie mam czasu, żeby się dopsikać. Może zrobisz wpis o perfumach z zapachowiec.pl bo ja stosunkowo niedawno je odkryłam a mają lepszą trwałość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka