Obserwatorzy

Translate

Lidl - Beauty Iseree - odświeżające chusteczki oraz płatki do demakijażu

Opisując ulubieńców roku 2014 zapomniałam o dwóch produktach, które również przypadły mi do gustu - mowa tu o nawilżanych chusteczkach oraz płatkach kosmetycznych Iseree dostępnych w sklepach Lidl.

Chusteczki dostępne są w dwóch wariantach - różowe opakowanie, czyli wersja dla cery suchej i wrażliwej oraz bohater dzisiejszej recenzji czyli wariant dedykowany dla posiadaczy cer normalnej oraz mieszanej.



W cenie 0,89 euro otrzymujemy 25 solidnych chusteczek, nie rwą się, są miękkie i fajnie nasączone. Łatwo zmywają mój codzienny make up - eyeliner, mascarę, fluid, odrobinę bronzera. Zostawiają skórę oczyszczoną, gładką oraz nawilżoną. W składzie chusteczek znajdziemy olej migdałowy, witaminę E oraz alantoinę. Nie zawierają alkoholu. Używam ich do wstępnego demakijażu oraz do szybkiego odświeżenia rąk.


Płatki Iseree również bardzo mi się spodobały. W opakowaniu znajdziemy 120 płatków, które są zszyte po bokach dzięki czemu nie rozwarstwiają się. W ich składzie jest mikrofibra, co pomaga w przyciąganiu cząsteczek zanieczyszczeń. Przyznam, że sprawdzają u mnie się znacznie lepiej niż płatki z Biedronki czy Rossmanna. Zużyłam już około 6 opakowań i na pewno kupię ponownie.

Niestety nie znalazłam informacji ile produkty te kosztują w Polsce, jeżeli wiecie dajcie znać.  Napiszcie też czy lubicie demakijaż chusteczkami i jakie płatki polecacie.

7 komentarzy :

  1. Tych nawilżanych chusteczek nie miałam, natomiast płatki uwielbiam do zmywania lakieru z paznokci. Te z Biedronki niestety w połączeniu z zielonym zmywaczem Isana pozostawiają na paznokciach biały nalot.

    OdpowiedzUsuń
  2. może się na nie skuszę, a płatki z Rossmanna nie podpasowały mi za bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się skuszę:)
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i bardzo dziękuję za należenie do grona moich czytelników:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubią nawilżane chusteczki, ale tylko do oczyszczania np ręki od podkładu lub oczyszczania opakowań kosmetyków. Makijaż wolę zmywać żelem i wodą. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, lubię chusteczki nawilazajace ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O coś nowego jak dla mnie , koniecznie muszę sobie takie sprawić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka