Obserwatorzy

Translate

Lidl - Cien - co warto kupić?


Często robię zakupy w sklepach Lidl, ostatnio moją uwagę przyciągnął nowy, powiększony regał z asortymentem kosmetyków Cien - pojawiły się tam kosmetyki zarówno kolorowe, jak i pielęgnacyjne. Postanowiłam sprawdzić kilka z nich. Kosmetyki kupowałam w Lidl w Holandii, jednak mam nadzieję, że znajdziecie je również w Polsce.

Odświeżający tonik do twarzy z kwiatem lotosu i jedwabiem Cien (do cery normalnej i mieszanej)
Tonik Cien to produkt, który pokazywałam w notce o moich kwietniowych zakupach. Jest to kosmetyk, który bardzo mi się spodobał. Działa rewelacyjnie, odświeża, skóra jest po nim lekko nawilżona, świetnie pachnie. Plusem jest również opakowanie z higieniczną pompką. Kosztował 1,49 euro.



Płyn do demakijażu oczu Cien
Używam go przez ostatnie dwa i pół tygodnia. Mimo, że nie przepadam za zmywaniem oczu takimi produktami, ten spisuje się naprawdę fajnie. Wszystko dokładnie usuwa - nie trzeba "szorować" wacikiem, nie jest tłusty, nie pozostawia filmu oraz nie szczypie w oczy. Ma lekki zapach, który jednak nie drażni. Podobnie jak tonik ma opakowanie z pompką, również nie kosztuje wiele - jego cena za 150 ml to 1,29 euro.


Cien Lipgloss 010 Glitter Pink
Naprawdę fajny, nie lepi się, ma fajne, niewyczuwalne wręcz drobinki, które nadają fajny efekt. Przypomina mi trochę błyszczyk Vibrant Curve od Max Factor. Przy zakupie jest zabezpieczony folią, więc mamy pewność, że nikt go nie używał. Jedyny minus jest taki, że bardzo szybko schodzi z ust. Jego cena to 1,99 euro.



Nawilżająca pomadka ochronna Cien z masłem shea, witaminą E i olejkiem babassu
Bardzo przyjemna, codzienna pomadka ochronna. W tradycyjnym dla tego typu produktów opakowaniu, bez zapachu.  Miło nawilża, usta nie tylko wyglądają na odżywione ale takie naprawdę są. W konsystencji jest ani twarda, ani miękka. Używam jej zarówno na dzień, jak i na noc. Oprócz masła shea oraz olejku babassu w składzie znajdziemy również olejek rycynowy, olejek z oliwek i olejek z awokado. Kosztuje 0,99 euro, warto wypróbować.


Krem przeciwzmarszczkowy na dzień Cien Q10, Hyaluronic Acid, Vit. E Anti-Wrinkle Cream
Umieszczony w ciężkim, estetycznie wykonanym opakowaniu krem pod zakrętką jest zabiezpieczony folią, więc duży plus za to, że wiemy, że nikt przed nami się nim nie bawił. Konsystencję kosmetyku określiłabym jako średnio-lekką, jednak wchłania się bardzo szybko. Skóra twarzy jest napięta, miękka i nawilżona. Przyjemny krem na dzień. Jego cena to 3,99 euro/50 ml. Chętnie wypróbuję również wersję na noc.


Podsumowując, wszystkie produkty, które zakupiłam przypadły mi do gustu. Są tanie i wydajne. Na pewno sprawdzę też BB krem tej marki oraz inne kosmetyki pielęgnacyjne.
Kosmetyki dostępne w sklepach Lidl (lidl.pl/lidl.nl).

Polecam również mój wpis na temat zapachów Suddenly dostępnych w Lidl:
A wy jak zapatrujecie się na kosmetyki marek własnych dyskontów i sklepów? Omijacie je szerokim łukiem czy lubicie testować ich propozycje?  Pozdrawiam!



 

2 komentarze :

  1. Do Lidla jakoś mi zawsze nie po drodze, ale miałam kiedyś jakiś kosmetyk tej marki, chyba kokosowe masło do ciała o ile dobrze pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że w asortymencie Lidla można znaleźć takiego typu kosmetyki ;o no ale niestety mam do niego bardzo daleko i mało kiedy zaglądam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka