Obserwatorzy

Translate

StyleTone Box - November 2016



Niedawno prezentowałam wam StyleTone Box z października, dziś nadszedł czas na edycję listopadową. Jeżeli jesteście ciekawe, co znalazło się w środku - zapraszam do poczytania :)

#1 Konturówka do ust Lord&Berry

Fajny nudziak, długo się utrzymuje. Zdecydowanie mi się podoba.

#2 Cailyn Mummy whipping bubble mask

Maseczka musująca, wiele o takowych słyszałam i z chęcią wypróbuję.

 #3 Lakier do paznokci Meeki Beauty Lab

Odcień jest ciekawy, jednak ja rzadko kiedy używam lakierów. Dodatkowo StyleTone Box przygotował promocję, dzięki której możemy dokupić drugi lakier Meeki za 5 euro.

 #4 Kokosowy krem do rąk Ziaja

Ucieszyłam się na widok tego kosmetyku, fajnie, że Ziaja zdobywa popularność poza granicami Polski. Krem ładnie pachnie, szybko się wchłania i odpowiednio nawilża.



#5 Tini Beauty - Liptini Lipstick

Trafił mi się odcień Plum Wine, idealny na jesień.

Box możecie zamówić tutaj za 12,50 euro. Podobnie jak w poprzednim miesiącu, kosmetyki przypadły mi do gustu. A jak wam podoba się ta edycja StyleTone Box?

Zobacz także:

9 komentarzy :

  1. zachwycajacy kolor pomadki, idealny akurat na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odcień Plum Wine jest fantastyczny, piękna szminka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę ten boks, ale tę maseczkę musującą już widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem kremu z Ziai, zwłaszcza jeśli chodzi o zapach. Ja zrezygnowałam z niemal wszystkich tego typu pudełek. Za dużo mam tego wszystkiego, może powrócę do nich jak zużyję zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym boxie, jednak krem z ziaji już od dawna mnie kusi z racji tego, że jest kokosowy :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadka mi się podoba, ma śliczny kolorek :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kosmetyki i nawet Ziaja się tam znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkty Ziai coraz częściej pojawiają się w holenderskich pudełkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka